Обмін або повернення товару
У разі, якщо товар не відповідає очікуванням Покупця, він має право повернути придбаний товар належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дня його отримання, при дотриманні умов, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів».
Для цього необхідно звернутися за тел. (044) 355-77-85 або написати на e-mail: i[email protected], вказавши в темі листа «Повернення».
Сплачена вартість Товару підлягає поверненню, а вже витрачені кошти на доставку поверненню не підлягають і будуть оплачені Покупцем.
Не підлягають поверненню товари належної якості, визначені Постановою Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів »від 19.03.1994 р № 172.
До таких відносяться:
- друковані видання, книги;
- CD, DVD диски для лазерних систем зчитування із записом;
- дитячі іграшки м'які;
- дитячі іграшки гумові надувні;
- зубні щітки;
- розчіски, гребінці і щітки масажні;
- товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
- інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо);
- постільна білизна;
- перо-пухові вироби.
Повернення/обмін товару належної якості проводиться виключно за умови, якщо товар не використовувався, збережені товарний вигляд, індивідуальна упаковка, комплектація, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом з товаром.
При поверненні (відправка за допомогою служби доставки) товару, необхідно надійно упакувати його, щоб зберегти початковий вигляд. Продавець має право відмовити в прийомі товару, що повертається, якщо він був упакований неналежним чином, в результаті чого на ньому або на індивідуальній упаковці залишилися сліди і/або пошкодження, в т. ч. що виникають при його транспортуванні (подряпини, прим'ятості, нанесення маркувань, додаткова фіксація скотчем вантажу і/або супровідних документів та ін.).
Важливо:
- Перевіряйте комплектацію, цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень або браку при отриманні замовлення. У разі виявлення таких слід скласти Акт прийому-передачі і Претензію в момент отримання відправлення в присутності представника служби доставки.
- Магазин не несе відповідальності за товар, який не був перевірений на наявність механічних пошкоджень або відсутніх частин безпосередньо при отриманні в присутності представника служби доставки, а також, якщо не були складені Акт прийому-передачі і Претензія.
- У разі виявлення некомплекту або пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар (накладений платіж) і відмовитися від його отримання. Для повернення коштів за товар неналежної якості наявність Акту прийому-передачі і Претензії є обов'язковими.
- У разі виявлення поліграфічного браку книжкової продукції Продавець, за бажанням Покупця, здійснює обмін товару на товар належної якості, або здійснює повернення коштів в розмірі вартості продукції. Поліграфічний брак — це брак, отриманий в результаті недотримання технології виробництва, що призвело до перекручення чи втрати інформації: розмазування фарби, ненадруковані фарбою сторінки, склеєні сторінки, нерівне обрізання, заминання друкарським верстатом сторінки, перевернуті листи щодо обкладинки, відсутність листів, або їх повторення , невідповідність назви книги на обкладинці її змісту.
- У разі виявлення даного роду недоліків і бажанні здійснити повернення/обмін, слід звернутися в магазин протягом 3 днів з моменту отримання товару.
Повернення бракованої продукції здійснюється за рахунок Продавця.
Продавець залишає за собою право відправити товар у Сервісний центр для проведення перевірки на наявність прихованих недоліків і дефектів товару, що повертається, і приймати рішення щодо обміну або повернення товару на підставі висновків Сервісного центру.
Вимоги Покупця розглядаються протягом 7 робочих днів з моменту їх отримання.
Користувач зобов'язується уважно ознайомитися з умовами обміну і повернення до здійснення покупки на сайті.