Скарга — це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів

Код товара: 100014487
251
Товар закончился
Производитель:
Наш Формат
Язык
Украинский
Количество страниц
280
Переплет
Твердый
Размер
210x145
ISBN
978-6177513819
Автор
Барлоу Дж.
    Способы доставки
  • Новая Почта
  • Justin
  • Курьером по Киеву
    Удобная оплата заказов
  • Наличными при получении
  • Безналичный перевод
  • VISA/MasterCard/Privat24
  • WebMoney
Вас критикують. Ваші дії: а) ігнорувати; б) сипати чортами щоразу, коли чуєте скарги; в) стримуватися, щоб не вилаятися на клієнта-друга-родича; г) прискіпуватися й критикувати людину у відповідь. Джанель Барлоу та Клаус Мьоллер пропонують варіант «ґ» — сприймати скарги як подарунок. Що ми робимо, коли нам приносять дарунок? Дякуємо. Зробіть так само, коли наштовхнетеся на розлюченого клієнта, — скажіть спасибі за те, що він знайшов хибу й допомагає вам чи вашому бізнесові вдосконалюватися. Після цього пообіцяйте людині виправити помилку. Це лише два пункти з восьмикрокової Формули, яку ви знайдете в цій книжці та яка допоможе вам налагодити стосунки з клієнтами, колегами, друзями й рідними.
Пока нет комментариев
Написать свой отзыв
Имя *
Email
Введите комментарий*

Наши скидки испециальные цены

Проверьте предложения по акции. Экономить приятно!

Смотреть все

Если Вам нужна помощь в выборе, звоните: (044) 599-05-22