The Conversation Manager: The Power of the Modern Consumer, the End of the Traditional Advertiser

Код товара: 100011150
636
Товар закончился
Производитель:
Kogan Page
Язык
Английский
Количество страниц
212
Переплет
Мягкий
Размер
155х235 мм
ISBN
978-0749466596
Автор
Стивен ван Беллехем
    Способы доставки
  • Новая Почта
  • Justin
  • Курьером по Киеву
    Удобная оплата заказов
  • Наличными при получении
  • Безналичный перевод
  • VISA/MasterCard/Privat24
  • WebMoney

The increasing popularity and importance of social media in the recent years has created a growing gap between modern, internet savvy consumers and traditional advertising. Since old tried and tested marketing techniques are no longer effective, marketers need to engage with the new breed of consumers. In order for marketers to become effective conversation managers, it's essential for them to learn to listen and communicate with their consumers.

Based on four years of primary research, The Conversation Manager explains the evolution of the modern consumer and clearly demonstrates why traditional advertising no longer works. Illustrated with an extensive number of examples of advertising campaigns, this book is full of practical tools to help transform a company's strategy and kick-start conversations with its customers.

Пока нет комментариев
Написать свой отзыв
Имя *
Email
Введите комментарий*

Похожие товары

  • Бизнес и экономика: Zero to One: Notes on Start Ups, or How to Build the Future (9780753555200)
    -6%
    Zero to One: Notes on Start Ups, or How to...
    652
    613
    Код: 100013061
    отзывов (0)
    В наличии
    АвторThiel, P.
    Количество страниц224
    Размер126 x 198 x 14

Наши скидки испециальные цены

Проверьте предложения по акции. Экономить приятно!

Смотреть все

Если Вам нужна помощь в выборе, звоните: (044) 599-05-22