Questionnaire Design: How to Plan, Structure and Write Survey Material for Effective Market Research

Код товара: 100010798
1 009
Производитель:
Kogan Page
Язык
Английский
Количество страниц
296
Переплет
Мягкий
Размер
234x156 мм
ISBN
978-0749467791
Автор
Ян Брейс
Серия
Market Research in Practice
    Способы доставки
  • Новая Почта
  • Justin
  • Курьером по Киеву
    Удобная оплата заказов
  • Наличными при получении
  • Безналичный перевод
  • VISA/MasterCard/Privat24
  • WebMoney

Questionnaires are vital for the market researcher: they draw accurate information from respondents, give structure to interviews, provide a standard form on which facts, comments and attitudes can be recorded, and facilitate data processing. Questionnaire Design explains the role of questionnaires in market research and looks at different types of questionnaire, examining when and how they should be deployed. The book explains how to plan, structure and compose the right questionnaire for the research you are undertaking. Fully updated with new content on encouraging respondent involvement, this new edition also includes the latest information on online and mobile questionnaires, their problems and potential. This book will be a useful addition to the bookshelf of every student or practitioner of market research.

Пока нет комментариев
Написать свой отзыв
Имя *
Email
Введите комментарий*

Наши скидки испециальные цены

Проверьте предложения по акции. Экономить приятно!

Смотреть все

Если Вам нужна помощь в выборе, звоните: (044) 599-05-22