Як глава наркокартелю досягає успіху (і взагалі виживає) в нелегальному нарко-бізнесі з оборотом у $300 млрд? Звичайно ж навчаючись у найкращих! Від створення дорогого бренду до блискучого клієнтського сервісу - люди, що керують наркокартелями уважно вивчали стратегії і тактики таких корпорацій як Walmart, McDonald's і Coca-Cola. Що може зробити держава для боротьби з цим лихом? Аналізуючи картелі з точки зору компаній, правоохоронці можуть краще зрозуміти їх принцип роботи та перестати викидати на вітер сотні мільярдів доларів на рік роблячи марні спроби перемогти "війну" проти цього глобального, високоорганізованого бізнесу. Книга являє собою розслідування того, як ведуть бізнес наркокартелі, а також показує можливий план боротьби з ними.
Перевірте пропозиції по акції. Економити приємно!
Подивитись все