Marketing to the New Majority: Strategies for a Diverse World [Palgrave Macmillan]

Код товару: 100051631
817 грн
Виробник:
Palgrave Macmillan
Кількість сторінок
256
Обкладинка
Тверда
Розмір
245 x 174 мм
Автор
David Burgos, Ola Mobolade
Рік видання
2011
Мова
Англійська
    Способи доставки
  • Нова Пошта
  • Justin
  • Кур'єром по Києву
    Зручна оплата замовлень
  • Готівкою при отриманні
  • Безготівковий переказ
  • VISA/MasterCard/Privat24
  • WebMoney

Today, diversity is the default, not the exception. Minorities are already the majority in some of the biggest cities in the United States, and demographers predict that the same will be true of the country as a whole before 2050.

Yet companies continue to address the general market as a separate audience from ethnic consumers, rather than acknowledging that the new mainstream is itself multicultural. In addition, many who do target multicultural audiences still employ ad strategies that rely heavily on stereotypes and fail to resonate with minority coммunities. Here, David Burgos and Ola Mobolade look at the changed marketplace revealed in the new 2010 Census data, and show marketers how to develop integrated campaigns that effectively reach these culturally diverse consumer populations.

Drawing on interviews with industry leaders and Millward Brown's vast database of consumer research, this book will be a roadmap to the opportunities and challenges of marketing to the new mainstream in a way that feels natural, respectful, and inclusive.

Купити книгу Marketing to the New Majority: Strategies for a Diverse World [Palgrave Macmillan], ISBN: 9780230111653 з доставкою по всій Україні за вигідною ціною в магазині «Бава».

Поки що немає коментарів
Написати свій відгук
Ім'я *
Email
Залиште коментар*

Наші знижки та спеціальні ціни

Перевірте пропозиції по акції. Економити приємно!

Подивитись все

Якщо Вам потрібна допомога у виборі, телефонуйте: (044) 599-05-22