Як збудувати сильну й успішну компанію, що впевнено впроваджує інновації та зберігає стабільність навіть у кризові часи? Річ Карлґаард, видавець американського ділового журналу Forbes, видатний підприємець та аналітик, переконаний: ключ до успіху варто шукати в нематеріальній складовій бізнесу так званому «людському факторі». Автор розповідає про те, як сформувати сильну команду, створити ідеальні умови для її розвитку та, зрештою, привести свою компанію до високих успіхів і перемог на тривалий період. Карлґаард ідентифікує пять ключових змінних, які складають «Людський фактор» кожної організації: - довіра (як створити середовище, що породжує довіру і стимулює високу продуктивність); - розум (формальна освіта швидко застаріває - як іти в ногу з часом); - командна робота (дізнайтеся, як світовий гігант FedEx залишається максимально згуртованим); - смак (деякі називають це «невловимим місцем між істиною фактів і людською істиною» - як знайти емоційні точки дотику); - історія (яким був саме ваш шлях - перетворіть історію свого успіху в стимул і мотивацію для інших). «Кажуть, що скоро на більшості професій нас замінять роботи, коментує PR-директорка 1+1 Медіа, Світлана Павелецька. Майже всюди, де людський фактор можна прибрати. Але все ж таки, саме він залишиться обовязковою запорукою успіху для будь-якої компанії. Що робити компаніям, аби постійно розвивати свої «soft skills» та завдяки потужній команді протистояти кризам і викликам часу, ця книжка саме про це. Обовязковий must read для тих, хто хоче залишатися конкурентоспроможними в епоху роботів».