Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати

Код товару: 100015387
210 грн
Товар закінчився
Виробник:
Клуб сімейного дозвілля
Мова
Українська
Кількість сторінок
304
Обкладинка
Тверда
Розмір
150х220
ISBN
978-6171225169
Автор
Барден Ф.
    Способи доставки
  • Нова Пошта
  • Justin
  • Кур'єром по Києву
    Зручна оплата замовлень
  • Готівкою при отриманні
  • Безготівковий переказ
  • VISA/MasterCard/Privat24
  • WebMoney
Філ Барден повністю руйнує багато звичних штампів та застарілих рецептів успішних продажів. Його теорія створена на межі практики та передової науки - досліджень з нейроекономіки нобелівського лауреата Деніеля Канемана.Вона поєднала ідеї психологів, нейробіологів, економістів та містить не тільки вражаючі висновки і корисні спостереження, а є і винятково практичним посібником із простими та чіткими кроками до збільшення продажів. Як же зламати "секретний код" маркетингу? Поставити у центрі уваги не товар - один з багатьох на перенасиченому ринку - а рішення про його купівлю! Сучасні моделі маркетингу недосконалі, бо не враховують "автопілот" споживача - його соціальний досвід, звички та очікування задоволення від товару. Саме їх, а не характеристики товару аналізує людський мозок протягом 1,7 секунди, коли робить вибір. Відповіді на те, як можна використати знання про це у повсякденному маркетингу роздрібним торговцям та дизайнерам, спеціалістам з реклами та представникам ЗМІ, власне маркетологам і звичайним покупцям – чекають на вас у цій книзі.
Поки що немає коментарів
Написати свій відгук
Ім'я *
Email
Залиште коментар*

Наші знижки та спеціальні ціни

Перевірте пропозиції по акції. Економити приємно!

Подивитись все

Якщо Вам потрібна допомога у виборі, телефонуйте: (044) 599-05-22