Foundations of Marketing

Код товару: 100010860
803 грн
Виробник:
Palgrave Macmillan
Мова
Англійська
Кількість сторінок
288
Обкладинка
М'яка
Розмір
250x189x24 мм
ISBN
978-1403903273
Автор
Джонатан Гроукат
    Способи доставки
  • Нова Пошта
  • Justin
  • Кур'єром по Києву
    Зручна оплата замовлень
  • Готівкою при отриманні
  • Безготівковий переказ
  • VISA/MasterCard/Privat24
  • WebMoney

This introductory text examines marketing within the context of a dynamic, contemporary environment. The author is really in-tune with the students, explaining theoretical concepts effectively, using a wide range of mini-cases that bring the subject alive - from Kit Kats to Harry Potter, from obesity to the rejuvenation of the Skoda brand. Groucutt's passion for the subject is clear as he offers a contemporary view of marketing, reflecting complex changes within both society and business, through a development of the marketing mix beyond the traditional 4P and 7P frameworks to encompass a new 10P framework.Concise, affordable and comprehensive in content - this text is a must for all introductory marketing courses.

Поки що немає коментарів
Написати свій відгук
Ім'я *
Email
Залиште коментар*

Наші знижки та спеціальні ціни

Перевірте пропозиції по акції. Економити приємно!

Подивитись все

Якщо Вам потрібна допомога у виборі, телефонуйте: (044) 599-05-22